Service

Gæsteservicen i København inkluderer bl.a. hotelparkering
Design i verdensklasse er blot endnu et aspekt af et behageligt hotelophold. Det brede udvalg af den suveræne gæsteservice hos Radisson Blu Royal Hotel omfatter concierge og hotelparkering. Besøgende i København har derudover adgang til gourmetrestauranter, en bar med fuld service, det moderne fitnesscenter og børneservicer såsom børnepasning og tremmesenge.

Servicekoncepter

Gratis internetforbindelse

Som en del af E@syConnect-servicekonceptet tilbyder Radisson Blu hoteller gratis bredbåndsforbindelse. Højhastighedsinternet-forbindelse og/eller trådløs internetforbindelse er nu gratis for alle hotellets gæster.

Grab & Run

Til de af vores gæster, der skal hurtigt ud af døren, kan vi tilbyde en såkaldt "Grab & Run"-morgenmadsmenu. Det betyder, at der er te og kaffe i engangskrus samt frisk frugt og energibarer på et særskilt bord i lobbyen, så ingen behøver at gå glip af dagens vigtigste måltid.

Super Breakfast

Morgenmaden er dagens vigtigste måltid og det sidste indtryk, man får af hotellet inden afrejsen. Radisson Blu "Super Breakfast" er en stor buffet med en lang række forskellige delikatesser fra såvel det europæiske som det amerikanske køkken.

Express Check-out

Vi tilbyder de gæster, der har meget travlt, en såkaldt "Express Check-Out", hvilket betyder, at de kan få regningen sendt pr. e-mail eller med posten - eller tage den med på vejen, når de passerer receptionsdisken.

Late Check-out

En "Late Check-Out" giver mulighed for at udskyde afrejsen fra et Radisson Blu-hotel indtil kl. 18.00 (såfremt det er muligt) uden ekstra omkostninger. Vi stiler konstant efter at imødekomme vores gæsters ønsker og tilbyde dem fleksible, skræddersyede løsninger.

Ekspresvask

Et hotelophold varer i gennemsnit under to dage, hvilket gør det vanskeligt at få vasket tøj, men det problem har Radisson Blu løst i form af vores tilbud om ekspresvask inden for tre timer. Skjorter, bluser, strømper, bukser, undertøj og alle andre beklædningsgenstande, der indleveres før kl. 20.00, returneres rene og friske samme aften.

One Touch Service

Vores gæster kan få alle deres ønsker opfyldt med et enkelt tryk på en knap, uanset om det drejer sig om roomservice, conciergeservice eller en helt speciel anmodning. Bare tryk på "One Touch Service"-knappen på værelsestelefonen, så klarer vi resten.

Vi garanterer fuld tilfredshed

Hos Radisson Blu bestræber vi os altid på at sikre, at vores gæster er 100 % tilfredse, og vi giver rent faktisk garanti for 100 % tilfredshed. Hvis der er noget, du er utilfreds med, skal du bare give os besked om det i forbindelse med dit ophold, så skal vi nok løse problemet - ellers får du pengene tilbage.
Radisson Blu Royal Hotel, København  – 
Hammerichsgade 1  –  DK-1611 –  København –  Danmark – 
Telefon  +45 33 426000
55.675007 12.563885